Magdalena Czwojda
Psycholog pracy, Trener, Konsultantka biznesu, Twórczyni Gier Poszkoleniowych
Specjalizuję się w:
trenowaniu umiejętności: zarządzania ludźmi, sprzedażowych i obsługi klienta;
projektach polegających na diagnozie organizacji, ocenie obszarów rozwojowych i zaplanowaniu adekwatnych działań;
projektowaniu alternatywnych metod uczenia, których celem jest używanie przez pracowników narzędzi biznesowych w rzeczywistości zawodowej.
Mój rozwój:
posiadam certyfikat Extended DISC dający możliwość wykorzystywania tego narzędzia w pracy z klientem biznesowym;
doskonaliłam warsztat trenerski podczas szkoleń typy Train the Trainers realizowanych przez Pracownię TROP oraz Dynergie Polska;
ukończyłam szkolenia z cyklu Nowoczesny Menedżer Sprzedaży realizowane przez Tracy College International Polska;
Moje doświadczenie zawodowe:
jestem trenerem od 1996 r.
Dyrektor Dystryktu ds. Szkoleń w Amplico AIG Life 1998 r.
Niezależny trener i konsultant realizujący długoterminowe projekty rozwojowe 2004 r.
Wykładowca Akademicki w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Członek zarządu, twórca gier poszkoleniowych New Players 2013 r.
W ramach współpracy z firmami New Players Poland i Integra Consulting pracowałam dla:
Obszar produkcyjny
Man Star Trucks&Busses
– długoterminowy projekt rozwoju kadry kierowniczej: wzbudzanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników.
Karmann, Keiper Polska Sp. z o. o., Pacific
– cykl szkoleń rozwojowych dla kadry zarządzającej: kierownicy, mistrzowie i brygadziści.
Smurfit Kappa Sp. z o. o.
– działania rozwojowe dla kadry zarządzającej (kierownicy, mistrzowie, brygadziści) poprzedzone diagnozą DC.
Wagon Service Ostróda Sp. z o. o.
– wypracowanie zakresu obowiązków brygadzistów, szkolenia z podstawowych umiejętności kierowniczych.
Elektrobudowa S. A., Smurfit Kappa Sp. z o. o., Pacific
– analiza Extended DISC dla najwyższej kadry zarządzającej,
TEAM IMPULSE; Grupa Żywiec Browar w Żywcu
– DC dla kadry zarządzające niższego szczebla (poprzedzające cykl rozwojowy).
Zarządzanie zmianą
BPS,
CAT.
Wypracowywanie standardów obsługi klienta
WSNHiD,
Enersys.
Obszar sprzedaży
Perschmann,
Solar,
Poczta Polska,
Polkomtel,
Kennametal,
Ruukki Express
– techniki sprzedaży i obsługa klienta;
Intermoda
– negocjacje windykacyjne; praca z handlowcami mobilnymi.
Zarządzanie aktywnością w czasie
Pacific,
Smurfit Kappa,
ManStar,
Poczta Polska
– organizowanie efektywnych spotkań,
Keiper,
ManStar Trucks &Busses
– planowanie i organizowanie zadań.
Prywatnie
W wolnych chwilach chętnie wyruszam w podróże – te małe i duże. Każda rozpoczynająca się droga jest dla mnie inspirująca – nie wiadomo, co pojawi się za zakrętem. Jestem uzależniona od lekkich zakwasów w mięśniach, lubię aktywny wypoczynek – sporty „rakietowe”, kije do Nordic Walking. Amatorsko gram na pianinie i niezmiennie wzruszam się słuchając Chopina. Uwielbiam audiobooki – długość podróży liczę nie w kilometrach, lecz w ilości rozdziałów słuchanych książek.
Mam córkę Kaję.