avokado.org.pl

Ostatnie wpisy:

Jak rozmawiać z klientem? Prosto z mostu!

Jeśli czytasz tego bloga, to zapewne jesteś sprzedawcą. Ja też. I pewnie, tak jak ja, masz mnóstwo takich momentów, kiedy klient zaskakuje cię podczas rozmowy. Dzieje się tak mimo, że się do niej przygotowujesz, zastanawiasz się nad tym, jak klient zareaguje na przygotowaną ofertę, jakie będzie miał pytania i wątpliwości. Zawsze powie coś, co zbije

czytaj więcej »
mobbing w pracy - jak realizować plany produkcyjne bez mobbingu

Mobbing w pracy

Azymut na wynik – jak współpracować bez mobbingu? Mobbing w pracy jest najczęściej konsekwencją wysoko postawionych oczekiwań w stosunku do pracownika. Nierealne albo mało realne oczekiwania dotyczące wydajności, produktywności, czasów przezbrojeń są przyczyną napięć między ludźmi w firmie. W wyniku tego osoby bezpośrednio odpowiedzialne za rezultaty, czyli menedżerowie, liderzy produkcyjni, wytwarzają presję i nieświadomie zachowują się

czytaj więcej »
Mobbing w pracy

Mobbing w pracy – jak mu przeciwdziałać?

1 na 5 badanych przez Pracuj.pl osób deklaruje, że w pracy doświadczył osobiście mobbingu. Kobiety wyraźnie częściej (24%) od mężczyzn (15%) przyznają, że spotkały się z taką sytuacją. Jednocześnie respondenci i respondentki w podobnej sytuacji deklarują, że byli świadkami mobbingu ich współpracowników (12% kobiet i 13% mężczyzn). Źródło: badanie Pracuj.pl, n=reprezentatywna grupa 1790 pracujących Polaków, październik

czytaj więcej »
Scroll to Top